6.11.11

廣告MTV:日式食品廣告

看日本廣告係一件賞心悅目的事,由於日本商家頗重視國內市場緣故,大牌子通常都會落重本製作宣傳產品。


配樂

看過日本便利店飲品櫃都知道,飲品牌子和種類係驚人的多,單單係珈琲已經有牛奶珈琲,微糖,無糖,培煎,早上專用,高級,限定等等,而日本的電視台每小時只有約十分鐘廣告時間,在激烈的產品競爭和短促的播放時間為前題下,30秒廣告係非常奢侈的事,因此通常製作15秒為主。而不知道為什麼播放廣告時,電視台總會有意無意把同類產品的廣告放在同一時段播放,
例如Asahi 啤酒下一個是Kirin 啤酒,接著是Suntory 啤酒,有時我諗人們會唔會稍一不慎就誤會左上戶彩飲Asahi Super Dry呢?係唔會的。在日本廣告裡,配樂係一個重要的角色,每個廣告總會有一首長年使用的配樂,即使住係橫濱的上野先生因為要幫老婆洗碗而錯失看電視的機會,醒目的廣告配樂也可以提醒他係時候學福山雅治咁豪氣地飲Asahi Super Dry。


流程

要用15秒去以一個(有趣)故事去介紹新產品,有時可憐的還要撥出尾段3﹣5秒講有大抽獎,所以日式飲品類通常都係依種手法宣傳。
一開始/尾段出現牌子名,或者飲品罐的動畫,要比觀眾知道依家係咩野牌子的廣告;
接著由配樂帶入故事,靚靚女星/英俊小生演繹故事,但由於時間不多,通常都係跳下舞或者做些騎呢手勢動作,當中加插一兩句對白;
接著會插播產品資料,珈琲廣告會播放炒珈琲豆,啤酒廣告會播放啤酒滿瀉,炭酸飲品會播放有汽泡泡流動,茶類廣告就會播放加了冰的茶在杯中轉;(唔知點解每次睇依一部分,真係想即刻買黎飲)
最後近鏡頭拍下明星大口喝下飲品,啤酒同珈琲廣告通常會加一聲喉嚨咕嚕聲,然後
“呀~”大嗌一聲代表解渴;
 


(上:佐佐木希代言的Suntory雞尾酒/下:福山雅治代言的Asahi啤酒 )




(炭酸飲料)Suntory : 佐佐木希



(茶)伊藤園 Tea's Tea :水川麻美



固力果的美人計

雪糕對於女生來說係魔鬼,又誘惑又邪惡,之前看電視節目介紹00年代的固力果怎樣去克服依個難題。要向年青人特別係女性去推廣令人著迷但帶來無窮罪咎感的雪糕呢?苦思冥想後終於用了一個在方法,就係近鏡頭拍下靚靚女星輕輕鬆鬆,野獸般咬雪糕的畫面,觀眾對於靚靚女星本來就沒有免疫力,看見有如天仙的她們都那樣放肆地吞噬甜筒,觀眾會難免抵受不住誘惑,自己來買一個試,結果固力果的雪糕銷售量因這個策略而大幅上升。

(左:Palitte的北川景子/中:Giant Cone的綾瀨遙/右:牧場風味:常盤貴子)








Palitte:北川景子


Giant Cone:綾瀨遙

牧場風味:常盤貴子


很羨慕日本有咁多種類的食品飲品選擇,同時間亦可以收看到咁多關於食品飲品的廣告,正因為競爭激烈,商家都不敢怠慢:華麗畫面,盡可能有趣或者有深度的故事,廣為人知的明星,深刻的主題去宣傳產品,如果他們知道鄰近地區有間公司叫旺旺,佢地有隻罐裝牛奶叫O泡奶,成段片有兩姊弟用吵耳的聲線來重覆產品名“O泡奶”,廣告冇內容同美感可言,但吹唔脹的事實係旺旺是一間佔有率很高的公司,當Suntory, Asahi, Kirin諗爆頭點樣推廣時,人家輕輕一筆就賣個盤滿砵滿,他們有何感想。順帶一提,無意間找到了有趣的東西。

(左邊係旺旺集團珈琲,右邊係Suntory珈琲)

看完令你O的,O泡果奶


006-61111SU

No comments :

Post a Comment

_